צרו קשר
ּ

רועה גרמני למכירה

עולם הכלבים הינו עולם עשיר במספר רב של גזעי כלבים בעלי אופי וגודל השונים אחד מהשני ואף מיועדים למטרות שונות כגון: כלבי שעשועים, כלבי ציד, כלבי נחייה, שמירה ועוד. אולם, ברועה גרמני קיימות מרבית התכונות אם לא כולן.

כלומר, הרועה הגרמני יכול לשמש כמעט כל מה שנרצה, ולכן עצם היותו כלב שיכול לשמש אותנו, בני הבית, במספר רב של תכונות, הרועה הגרמני הוא אחד הכלבים הכי פופולאריים בבתים.

לא במפתיע, הצבא, המשטרה, כוחות אבטחה, מגייסים לשורותיהם את הרועה הגרמני. כמובן שיש עוד מספר גזעים היכולים לשמש ככלבי שמירה, אך יתרונו של הרועה הגרמני על יתר הגזעים מתבטא במספר תכונות בולטות:

  1. חבר נאמן לילדים ומבוגרים כאחד.
  2. אילופו וחוכמתו יכולים להגיע לרמות גבוהות מאוד על פני גזעים אחרים, פרט לרועה בלגי, שגם אותו כוחות הביטחון לוקחים. אך הרועה הגרמני מסתגל יותר ומתאים יותר לחיי משפחה.
  3. יכולת להבחין בין ילדים ומבוגרים – הרועה הגרמני לומד מהר מאוד שעם ילדים עליו להתנהג בעדינות יתרה מאשר עם מבוגרים.
  4. רועה גרמני שומר על בני הבית ויודע להגן בנאמנות על הסובבים אותו.
  5. טיולים – הרועה גרמני ידע ליהנות יחד אתכם בים, בקמפינג, בטיולי טבע ובכל מקום שרק תיקחו אותו אתכם. הוא תמיד ישמש חלק בלתי נפרד מהמשפחה.

כיצד נרכוש רועה גרמני?

ראשית, מומלץ לרכוש רועה גרמני עם תעודות וממגדל ששמו מוכר בהתאחדות ובחוג לכלבי רועה גרמני.

אמנה בפניכם מס' סיבות לכדאיות ברכישת רועה גרמני עם תעודות:

  1. רועה גרמני עם תעודות נתון בפיקוח של ראש החוג וההתאחדות הכלבנות בישראל, משמעות הדבר שהזיווג מאושר מבחינה גנטית ובריאותית, כלומר בזיווגים הנעשים ללא תעודות וללא פיקוח תיתכן בעיית אגן חמורה אצל הגור מכיוון שישנם אנשים המזווגים בין "אח" ואחות" "אמא" ובן" וקרבה משפחתית ראשונה. מצב זה עלול להביא לפגמים גנטים חמורים בגור. לעומת זאת, רועה גרמני עם תעודות מקבל אישור לזיווג רק כאשר נבחן הרקע של הזכר והנקבה ונשללת לחלוטין קרבה משפחתית.
  2. בעיית אגן – תקינות האגן של ההורים הינו קריטריון חשוב לאישור זיווג מצד ההתאחדות. כלומר, כאשר האגן של אחד מההורים אינו תקין, ההתאחדות אינה מאשרת לזווג.

ההתאחדות שמה חשיבות עליונה לנושא תקינות האגן בקרב הרועה הגרמני.

  1. "נדב אילוף כלבים" יעניק לכל הרוכש גור עם תעודות – ליווי בחינוך הגור ללא עלות כגון: גמילה מצרכים, נשכנות, הרס בבית ובגינה, עליה על ספות, קפיצות ועוד.

בנוסף כאשר הגור יגיע לגיל חצי שנה, תינתן האפשרות לאלפו ב 50% הנחה.

  1. רועה גרמני רוכשים למספר רב של שנים ובמהלך שנים אלו נוצר קשר שלא ניתן להפריד. לכן, אל תתפשרו על פחות. ריכשו רועה גרמני רק עם תעודות – התמורה שתקבלו עולה על כל מחיר.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ