צרו קשר
ּ

מאלף כלבים בתל אביב

אילוף כלבים בתל אביב – מי הוא המאלף המתאים לכם?

מאלף כלבים בתל אביב עוסק בהכנה של הכלבים לחיים… לחיים מסוג מאוד מסוים, לחיים של עבודה בשירות האדם.

ללמד אותו את צרכינו

הכלב מטבעו הינו יצור מאוד ממושמע ולא עצל, והוא מוכן לבצע כל מה שיוטל עליו. אך, כמובן שקודם לכן הוא אמור ללמוד ולקבל את כל ההוראות ואת ה'חינוך' הנכון לשם כך. בדיוק בשביל זה יש לנו מאלף כלבים בתל אביב. אילוף כלבים בתל אביב זהו תחום שהולך ומתפתח עם השנים עוד ועוד, כאשר אנחנו מוצאים כיום תחומים רבים אשר בהם הכלב בא לשירותו של האדם ומסייע לו בחיי היום יום. יש את הכלבים הביתיים, אותם אנשים מגדלים בבתיהם כחיית מחמד. הם נהנים לטייל עם הכלב, לשחק אתו ובתמורה הם נהנים מסוג של 'כלב שמירה' השומר על הבית שלהם מפני בעלי חיים אחרים או גרוע מכך, מפני פורצים או גנבים. יש את כלבי הנחייה המסייעים לעיוור הן בבית והן בחוץ, ויש את הכלבים ה'בכירים' שהצליחו לטפס לדרגות גבוהות במשטרה שם הם מסייעים במחלקות רבות ושונות בזכות חוש הריח המפותח שלהם.

כאשר אנחנו מחפשים איש מקצוע לצורך אילוף כלבים בתל אביב, עלינו לשים לב לכמה נקודות חשובות:

מאלף כלבים בתל אביב רק בעל ניסיון בתחום האילוף –

חשוב לפנות אל איש מקצוע שהתנסה באילוף כלבים, כאשר הכלבים שיצאו תחת ידיו הפכו לפעילים מצוינים בשטח כמו כלבי נחייה לעיוורים או כלבי גישוש במשטרה, כאלה המצליחים לעשות חיל במלאכתם.

אילוף כלבים בתל אביב רק אצל מי שמתמצא בפסיכולוגיה של הכלב –

חשוב מאוד שהמאלף יהיה בעל הבנה בפסיכולוגיה של הכלב. יבין את המניעים הפסיכולוגיים שלו, את גורמי הנעה שלו, את מבנה הזיכרון שלו ואת אופן תפיסת העולם שלו.

הכרות עם עולם החיזוקים שמדברים אל הכלב –

כל הנושא של האילוף עובר למעשה דרך החיזוקים החיוביים שהכלב מקבל. חשוב שהמאלף ידע באלו כלים להשתמש. בדרך כלל, יהיו אלו חיזוקים בתחום המזון אך גם מחמאות ומילים חיוביות עשויות בהחלט להספיק.

מאלף המכיר היטב את כל הכללים ידע לבצע את המלאכה היטב ולהוציא לכם כלב מאומן לתפארת…

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ