צרו קשר
ּ

מאלף כלבים בשרון

אילוף כלבים בשרון – לכל מטרה

אילוף כלבים או אם נשתמש בשם עדין יותר – אימון כלבים הינו תחום שמצליח להעסיק הרבה אנשי מקצוע. ישנם המאלפים המאמנים. ישנם המטפלים ההתנהגותיים ויש את הפסיכולוגים. בקיצור, תעשייה שלמה מתנהלת סביב עיצוב ההתנהגות והאימון של הכלב לחיים.

אילוף כלבים בשרון – לכל מטרה.

אנחנו מוצאים היום יותר מאי פעם את הכלבים המשרתים את האנושות באופן מעורר השתאות עד כי אנחנו מוצאים את עצמנו תוהים לעיתים – איך הייתה האנושות מסתדרת ללא הסיוע של הכלב. אנשי המקצוע המציעים את שירותי האילוף, מעניקים אותם בהתאם למטרה ולתפקיד אותו הגדירו עבור הכלב.

מאלף כלבים בשרון – כחיית מחמד

ילדים וגם מבוגרים רוצים לגדל חיית מחמד. הם לא רוצים לטרוח סביבו יותר מידי. הכלב זוהי חיית המחמד המתאימה ביותר למטרה זו. היות והכלב הינו בעל חיים עצמאי. אין לו דרישות רבות. מלבד רכישת האוכל המיוחד וסיבוב בחוץ כמה פעמים ביום. הוא בהחלט מצליח להיות ידידו המסור והנאמן של בעליו.

אילוף כלבים בשרון – לשירות העיוור

אין להשוות את איכות חייו של העיוור שנעזר בשירותיו של הכלב, לבין זה שמנסה להתמודד עם העלטה האיומה סביבו רק בעזרת מקל הנחייה. אין ספק כי הכלב מהווה עזרה משמעותית ותורם רבות למען איכות החיים של העיוור המסוגל ליהנות מחיים הרבה יתר עצמאיים הודות לכלב. האילוף של כלב נחייה הוא הרבה יתר מורכב מאילוף סתמי, אך ההשקעה משתלמת.

מאלף כלבים בשרון – עבור האוכלוסייה המוגבלת

אנשים המוגבלים שכלית נהנים מאוד מהטיפול בבעלי חיים. היות ובעל החיים אינו מציב דרישות והוא מקבל את המטפל כמות שהוא, הרי שכאשר מדובר באדם מוגבל הרי שהטיפול בבעל חיים כמו כלב מאולף עשוי להוות תרפיה טובה יותר מכל תרפיה או טיפול אחר.

אילוף כלבים בשרון – ככלב שמירה

במקומות רבים אנחנו מוצאים את הכלב המשמש בתפקיד השומר והשוער. כאשר הוא מכיר את באי הבית ומאפשר להם להיכנס. אך בהגיע אדם שאינו מוכר, הרי שהוא ינבח שהפולש הזר יירתע ויברח.

מחפשים מאלף כלבים בשרון? חפשו רק את המומחים. כדי שגם הכלב שלכם ישרת אתכם היטב.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ