צרו קשר
ּ

אילוף כלבים במרכז

הכלב שלכם לא מקשיב לכם? השכנים מתלוננים על נביחות באמצע הלילה? הדרך היעילה והנכונה ביותר לפתור בעיות אלו ונוספות היא לפנות אל נדב כהן, מאלף כלבים במרכז המספק שירותי אילוף לכל סוגי הכלבים בכל גיל ובכל רמת מורכבות. בנוסף, בית הספר מספק גם שירותי פנסיון כלבים, מכירת כלבים ומכירתציוד ומזון לחתוליםוכלבים.

אילוף המקבע את מעמד הכלב במשפחה

אחת המטרות הבסיסיות של אילוף כלבים במרכז היא להסדיר את מעמדו של הכלב בבית. יש לדעת כי מטבעם כלבים חיים בלהקות בעלות מבנה היררכי, וחשוב שהכלב יבין כבר מגיל צעיר שמעמדו נמוך יותר מזה של שאר בני המשפחה. הגדרת מעמד זה תמנע מצבים של תוקפנות ושתלטנות מצידו של הכלב, ומנגד תעניק למשפחה חבר נאמן וקשוב. לדוגמא, ניתן לדעת כי כלב חושב שהוא מנהיג הבית כשהוא נוהם בשעה שהוא אוכל, יוצא ראשון מפתח הבית לטיול, או שהינו הראשון לבדוק את אורחי הבית.

אילוף היוצר שפה משותפת

מלבד הגדרת מעמדו של הכלב בבית, האילוף שאנו מספקים גם מאפשר יצירת קודים ושפת תקשור עם הכלב שמבין את בקשות בעליו ומציית להן. מדובר בשפה התורמת ליצירת מערכת יחסי אמון ושיתוף פעולה בין הכלב לבעליו. הפקודות מתחילות בבסיס כמו לשבת, לבוא, או ללכת למקום, ואפשר גם להמשיך לאילוף מורכב ומתקדם עבור צרכים ספציפיים. בנוסף, תוכלו לבצע את הקורס במפגשים שבועיים במועד המתאים לכם, או במסגרת פנסיון מלא האורכת כחודש.

אילוף לבעיות התנהגות

מלבד פקודות אילוף בסיסיות אנו גם מאלפים ומסייעים לכלבים הסובלים מבעיות התנהגות ספציפיות כדוגמת:

  • נשכנות – בין אם כנגד בני אדם או הרס חפצים וריהוט.
  • נביחות בלתי פוסקות היכולות לנבוע ממספר סיבות כדוגמת טריטוריאליות, עודף מרץ או מצוקה.
  • קפיצות על אנשים או חפצים מוגבהים.
  • עליה על מיטות וספות הגורמת לאי נוחות והרס לריהוט, בעוד הכלב חושב שהוא בעל מעמד גבוה בבית.
  • עשיית צרכים בתוך הבית או במקומות לא רצויים אחרים.
  • חרדת נטישה – בעיה נפשית של כלבים הנגרמת מסיבות שונות ויכולה להתבטא בנבחנות יתרה, הרס חפצים בבית, או פציעה עצמית של הכלב.
  • חפירת בורות בגינה הפוגעת בחזותה וצמחייתה, ונובעת מיצרים בסיסיים של אגירת מזון או צינון הגוף.

שירותי אילוף כלבים במרכז

להזמנת שירותי אילוף כלבים במרכז ולקבלת מידע וייעוץ ראשוני בחינם, התקשרו עוד היום אל נדב כהן מאלף כלבים בטלפון 052-4400094.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ