צרו קשר
ּ

אילוף גורים בחיפה

אם אתם גרים באזור חיפה ונדרשים לשירותי אילוף גורים, כדאי שתכירו את נדב כהן, המתמחהבאילוף כלבים בכל הרמותלרבות אילופם של גורים. אילוף כלבים בחיפה עם נדב כהן יסייע באופן מהותי בחינוך הגור החדש ובהקניית הרגלי חיים וההתנהגות הנדרשת. השירותים ניתנים לצד מעטפת נוספת של הדרכה, ייעוץ ומכירה, כולל הכוונה בבחירת גור ומכירת גורים, אוכל וציוד לכלבים.

בחירה נכונה של גור כלבים

הינכם מוזמנים לפנות אלינו לקבלת ייעוץ מקצועי לבחירת גור כלבים, בהתאם לזמן הפנוי העומד לרשותכם עבור טיול עם הכלב, וכן בהתאם למקום מגוריכם, מאפייני המשפחה ומידת ההוצאות החודשיות שאתם מוכנים להשקיע בחיית המחמד שלכם. כך למשל, לבית עם ילדים קטנים אין זה מומלץ לבחור בכלב בעל יצרים טרטוריאלים. כמו כן, אנשים העוסקים באופן שוטף ויומי בריצות או הליכות ייהנו מכלב גדול ונמרץ כמו רועה גרמני,דלמטי,פוינטר. יחד עם זאת, הוצאות החזקתו של כלב גדול הן הרבה יותר גבוהות מאלו של כלב קטן כמו פיקינז,יורקשיר,פומרינאן.

חינוך גור כלבים

לאחר בחירת גור כלבים, אנו ממליצים לחנכו אצלנו כשהוא עדיין קטן, בטרם מלאו לו חצי שנה. בגילאים אלו, אופיו של הכלב עוד לא עוצב ולכן הרבה יותר קל ופשוט לאלפו ולחנכו בהתאם לאורחות חייכם. האילוף כולל קיבוע מעמד הכלב בבית, עיצוב הרגלים נכונים כדוגמת עשיית צרכים, וכן ציות לפקודות ומניעת הרס ריהוט וחפצים.

הכוונה וייעוץ לחינוך וגידול גור כלבים

מלבד הליך חינוך מוסדר, אנו מכוונים את בעלי הכלב לאילופו ומעניקים להם עצות והכוונה בחינוכו הנכון. כך לדוגמא, אילוף גורים עצמי יכלול הימנעות מעשיית צרכים לא רצויה. חשוב לציין כי פעולות אלו של אילוף גורים לצרכים אנו ממליצים להתחיל מגיל 3 חודשים ולא בגיל צעיר יותר. הגמילה עצמה יכולה להתבצע במספר שיטות, ואחת היעילות שבהן היא בעזרת כלוב טיסה מותאם בגודלו לגור הכלבים ומאובזר בנוחות. הכלוב משמש כחלופה למאורת הכלב בטבע, אותה הוא ידאג להשאיר נקייה. כמו כן, בכל ארבע שעות יש להוציא את הגור החוצה לעשיית צרכים ולשבחו על הישג זה, שלאחריו הוא יכול להסתובב בחופשיות בבית למשך כ- 20 דקות. בהמשך, ככול שהגור יגדל כך גם מרווחי זמני עשיית הצרכים יגדלו בהתאם, וההליך ימשיך עד לגמילתו המלאה של הגור.

שירותי אילוף גורים בחיפה

להזמנת שירותי אילוף גורים וכלבים בחיפה התקשרו אל נדב כהן בטלפון 052-4400094 ותזכו לקבל גם שיחת ייעוץ ראשונית בחינם.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ