צרו קשר
ּ

איך לאלף כלב

אם אתם תוהים איך לאלף כלב, כנראה שהחבר הפרוותי שלכם צריך משמעת רצינית יותר ממה שאתם סיפקתם בעבורו עד כה. מאלף כלבים מקצועי ומנוסה יכול לעזור לכם למצוא את השפה המשותפת עם הכלב כך שתוכלו להיות ברורים יותר כלפיו והוא ידע לבצע את הפקודות הבסיסיות ולהקשיב לכם בצורה טובה יותר.

איך לאלף כלב

איך לאלף כלב – השלבים השונים באילוף

אנשים רבים שואלים את עצמם – איך לאלף כלב? אך התשובות אשר מקבלים מהאנשים הקרובים אליו שונות, מגוונות ולעיתים אף סותרות אחת את השנייה. השיטות והגישות אמנם יכולות להיות שונות, אך בצורה כללית מתבססות על תהליך ושלבים די דומים.

  • בשלב הראשון יהיה עליכם ללמד את הכלב בצורה ברורה מאוד את הפקודה שאתם רוצים שהוא ימלא. יש לחזור על הפקודה מספר פעמים ולשים לב כי הכלב מבצע את הפעולה הנדרשת.
  • לאחר שהשלב הראשון עבר בהצלחה והכלב מבין את הפקודה בצורה ברורה תוכלו לעבור לשלב התרגול. את התרגול מומלץ לבצע בסביבה שקטה ללא גירויים והסחות דעת. גם לאחר שהכלב הבין חשוב את הפקודה חשוב להמשיך לתרגל אותה במהלך הימים הבאים.
  • לאחר מכן ניתן להמשיך לתרגל את הפקודה במקום עם גירויים מסביב, כמו כלבים חתולים ואנשים שונים. חשוב לציין כי אילוף כלבים בסביבת מלאת גירויים ייצור שליטה על הכלב כך שהוא יבין כי הפקודה מהבעלים חשובה יותר מרעשי רקע או חתול רנדומלי שעבר בסביבה.

מתגברים על האתגרים יחד

כלב חדש בבית יביא איתו אתגרים חדשים. בדיוק במצבים הללו נדב אילוף כלבים בע"מ יכול לבוא לעזרתכם. אמנם ישנם גזעים שונים ושיטות אילוף שונות, אך לאור ניסיונו של נדב, אין ספק כי הוא יצליח למצוא את השפה המשותפת שלכם ושל הכלב שלכם. כך שלאחר שהוא יניח את הבסיס, אתם תוכלו למצוא את הדרך שלכם לתקשורת ברורה ופתוחה. הדבר יחזק את הקשר בינכם לבין הכלב ויעניק לו את המשמעת הבסיסית לה הוא היה זקוק. צרו קשר עוד היום וגלו עוד על שירותי האילוף השונים אשר אנו מציעים וכיצד הם יכולים לעזור לכם.

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ