צרו קשר
ּ

מאלף כלבים במרכז

אילוף כלבים – למה צריך את זה?

כל הנושא של אילוף כלבים במרכז הוא נושא מרתק במיוחד. ישנם היום הרבה מאוד כלבים מאומנים ו'מחונכים' אשר נמצאים בשירות האנושות ותורמים רבות בכל תחום בו בוחרים להיעזר בהם.

ישנם מאלפי הכלבים העמלים להקנות לכלבים הרגלי התנהגות בסיסיים, נורמטיביים והולמים עבור כלב. יש גם מטפלים התנהגותיים לכלב המקנים לו את כללי ההתנהגות של הכלב הממושמע ותתפלאו לשמוע שיש גם פסיכולוג לכלבים….

למה בעצם צריך את זה?

התחום של אילוף כלבים במרכז הינו תחום מפותח במיוחד, כאשר אנחנו מוצאים היום הרבה מאוד כלבים מאולפים שיכולים לקבל את פרס ההצטיינות להתנהגות טובה. למה בעצם אנחנו משקיעים כל כך הרבה בכלב? מה יוצא לנו מכל ההשקעה הרבה באילוף, בעיצוב ההתנהגות ובטיפולים הפסיכולוגיים?

התשובה לכך היא פשוטה. כולנו יודעים כי הכלב הינו בעל החיים הנאמן ביותר לאדם. הוא מצליח ללמוד את צרכיו של הבעלים שלו ולהתנהל בהתאם. הוא גם לא יבגוד לעולם בבעליו גם אם יפגוש מאמצים יותר חביבים.

מאלף כלבים מומלץ במרכז – יכין את הכלב שלכם לכל מטרה

מתי נזדקק לשירותיו של מאלף כלבים במרכז?

אנחנו מוצאים את הכלב כיעיל מאוד בכמה וכמה תחומים, אך כמובן על מנת להכשיר את הכלב לצורך המטרות הללו יש לאלף אותו אצל מאלף כלבים במרכז.

  • הכלב – בשירות האדם – ישנם הכלבים הביתיים אשר כל המטרה של האילוף שלהם היא כדי שהם ישרתו את בעליהם ויסייעו לו בכל מה שהם צריכים. על הדרך מסייע הכלב כגורם רתיעה מפני פלישה של בעלי חיים או של גנבים, עליהם יתנפל בנביחות רמות ומבהילות.
  • הכלב בשירות המשטרה – מי לא מכיר את יחידת הכלבנים שמשמשת כחלק מהצוות במשטרה? אלו כלבים מתוחכמים באופן מיוחד ולא לחינם הם הצליחו לטפס עד לדרגה בכירה שכזו… הם מסוגלים לסייע באיתור נעדרים, איתור חשודים ואף להריח נשק באזור.
  • הכלב בשירות העיוור – הכלב המאולף משמש גם כעיניו של האדם העיוור כאשר הוא מקל עליו מאוד על כל ההתנהלות שלו בבית ובחוץ.

כדי ליהנות מתוצאות טובות, כדאי לפנות רק אל מאלף כלבים מומלץ במרכז, איש מקצוע מוסמך עם קבלות שהוציא תחת ידיו כלבים מאולפים למופת!

למעלה

נדב כהן מאלף הכלבים שלכם!

לייעןץ והכוונה מלאו את הפרטים :

ּ